czwartek, 14 listopada 2013

#2

Hi,I'm a vampire!
14/11/2013

Kolejny dzień.Znowu ta nędzna monotonia.Idę do szkoły,nikt nie zwraca na mnie uwagi,ale ten fakt mi pasuje.Spotykam dwie znajome z klasy.Z nimi się trzymam.One jedyne wydają się być "normalne".Rozmawiają,mówią do mnie,śmieją się,myśląc,że je słucham.Mają rację,ale nie do końca.Jest takie stwierdzenie "coś wpada jednym uchem,a wypada drugim".Taka relacja zachodzi między mną,a dwiema dziewczynami.Jedna słuchawka w uchu,druga uderza o materiał kurtki,gdy idę.Skyfall i uciekam w krainę marzeń.Marzę,by ta piosenka się spełniła.Chcę,by niebo runęło.To byłoby piękne.Alede swoim dobitnym głosem pozwala mi uwierzyć,że faktycznie zaraz zdarzy się koniec.Kąciki moich ust unoszą się w delikatnym uśmiechu.Jestem szczęśliwa?
Przekraczam granice terenu szkoły.Ręce chowam w kieszeniach kurtki,bo moja skóra jest ostatnio wrażliwa,a dnie stają się chłodniejsze.Mury więzienia dla nieletnich witają mnie ciszą,przerywaną jedynie rozmową moich dwóch znajomych.Jest tak cudownie,gdy wchodzę i nie utykam w tłumie poruszającego się stada owiec.Jak inaczej nazwać dziesiątki ludzi na wąskim korytarzu?Dla mnie to stado owiec.Z westchnieniem wyłączam jedyny sens mojego życia.Bo muzyka to jedyne,na co mam ochotę,to moja jedyna miłość.Przywdziewam maskę i tak spędzam kolejny dzień w budynku,w którym rzekomo kształci się młodzież na dojrzałych i odpowiedzialnych obywateli.
Na lekcji geografii z trudem zmuszam się do słuchania treści wykładu nauczycielki.Pamiętam lekcję,na której dowiedziałam się,że przyrost naturalny w naszym kraju jest niski,nawet bardzo.Nasze społeczeństwo się starzeje,grozi nam "wymieranie".Dziwi nie to,przecież codziennie mijam tylu ludzi z dziećmi.Przerwa.Kolejna lekcja wyjaśniła mi tą kwestię.Po co mamy zakładać rodziny i mieć dzieci,skoro na wychowanie dziecka przez 18 lat jego życia będziemy musieli wydać ponad 120 tysięcy?Po co? By przez pierwszy rok życia cierpieć z powodu nieprzespanych nocy?By w okresie młodzieńczym być wrogiem własnej córki czy syna,bo przeżywają bunt?By po śmierci nasz grób stał pusty i opuszczony?To nie ma sensu.
Mimo to chciałabym mieć dzieci.Wprowadzają w nasze życie kolory,których my z biegiem lat rozróżniamy coraz mniej.Dzieci to istnienie niewinności we wszechświecie.Pokazują nam radość z najmniejszych rzeczy,z rzeczy,na które my nie zwracamy uwagi.
Tęcza.Kiedyś lubiłam deszcz,bo po nim niebo wydawało się być piękniejsze niż zwykle,poza tym pokazywał się łuk kolorów.Tęcza.Teraz lubię deszcz,nie dlatego,że pojawia się po nim tęcza.Krople deszczu zmywają ze mnie ciężar dnia i ukrywają moje łzy.Dzieci lubią deszcz i ja go lubię,ale różnią się nasze powody.Moja tęcza straciła kolory.To zwykły,szary pasek na niebie,który i tak w końcu zniknie,więc po co się nim tak ekscytować?
Jestem wampirem.
Jestem cicha i tajemnicza,ale moje oczy widzą wszystko.Przeszywam wszystko wzrokiem i dogłębnie analizuję.Mam ochotę zajść kogoś od tyłu,zgodnie z mitem i tych istotach wgryźć się w czyjąś szyję i spić krew.Chcę wyssać z ludzi czerwony płyn i pozbawić ich życia.Wtedy byłabym tu sama.Byłabym szczęśliwa.Nie istniałaby fałszywość,ból i cierpienie,bo przecież byłabym sama.
Wciąż uciekam.Nienawidzę dnia,kocham noc.Dlaczego?Dzień to pora,w której wszyscy udają kogoś innego.Noc nas demaskuje.Odkrywa nasze oblicza,lecz w pewnym sensie pozwala zachować pozory.Jest tak cicho,że nie musimy widzieć,czy ktoś stoi obok nas,my to czujemy.Jednak możemy bezgłośnie płakać,mając pewność,że przecież nikt nas nie widzi,a skoro nie widzi,nie wie,że płaczemy.Ludzie nas nie widzą,nie widzą smutku na naszych twarzach,strachu wymalowanego w tęczówkach...Nie mają pojęcia,jak się czujemy.Każdy odkrywa swoje prawdziwe "ja".O tej porze możemy dogłębnie poznać naturę drugiego człowieka to jest piękne w nocy.
Cześć,jestem Wampirem,mogę wyssać Waszą krew?

6 komentarzy:

  1. O matko jaki Ty masz talent! *-*
    Chciałabym pisać, choć w połowie tak dobrze jak Ty :*
    Życzę weny i czekam na next :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest cudowne. Zazdroszczę Ci takiego talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To opowiadania jest na serio cudowne ! Nie mogę się doczekać co będzie dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pisz dalej :**** Życzę weny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny rozdział pisz dalej :**** Życzę weny ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny *-*
    Zostałaś nominowana do Liebster Awards. Więcej informacji u mnie :)
    http://look-in-my-eyes-and-say-goodbye.blogspot.com/p/liebster.html

    OdpowiedzUsuń